BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

*** TESTIMONIAL PENGGUNA CCPP ***


Testimoni 1 :
Salam...Emma, saya nak order lagi cocoa collagen tu. Mak saya selalu pening2, sakit kepala. Saya ada bg dia try jugak. Dan, kesannya amat baik di mana baru minum 2 sachet, mak saya cakap dia dapat rasa perubahan yg positif, iaitu sakit kepala hilang, pening pun hilang dan rasa cergas dan bertenaga. Itu pengalaman mak saya laa....Then, pengalaman saya pulak, mcm dengan mak jugak, tapi saya dapat rasa yg breast n bontot saya makin pejal. Mula2 ambil cocoa ni, rasa denyut2 kan breast. Dah masuk minggu ke 2, suami pon perasan macam makin bulat jeee, hehehee..... Dan, jerawat besar pun dah tak tumbuh, cuma jerawat kecik je, tu pun sebijik 2 je.... Tapak tangan n kaki pun rasa makin lembut. Memang berbaloi!!!!


Testimoni 2 :
Salam..nak gak nagi testi pasal cocoa collagen ni. Cocoa collagen mmg superb! Dah abis 1 kotak breast mmg bulat and pejal..Nmpk cantik..suami ape lagi hem..hem...la...rugi sapa x testing lagi..harga pun murah...Testimoni 3 :Emma ....ina nak bagitau sikit pasal cocoa coll. mmg best...breast and punggung kita mmg berbeza, breast besar and bulat, punggung plak mmg akan.. jer, shape cantik...kulit muka tak berminyak lagi tau..kalau dulu, boleh guna tuk goreng ikan..yang best nya, rambut ina tak berapa nak gugur...mmg best lah, cocoa coll. ni yang ina suka mmg tuk dalaman and luaran...nanti ina akan sentiasa repeat order tuk cocoa coll. tungguuuuuuuuuuu yer emma ...

ORDER FORM

Name:
Email Address:
Contact Number
Address
Item + Quantity
Comment
Payment Method Maybank
CIMB
Postage Method Pos Laju (1day)
Pos Ekspress (1-2day)

Put a website form like this on your site.